Ekologiczny olej silnikowy do najnowocześniejszych pojazdów z silnikiem Diesla.
Olej silnikowy o bardzo wysokiej wydajności i niskiej zawartości popiołu przeznaczony do pojazdów użytkowych wyposażonych w najnowocześniejsze systemy EGR, filtry cząstek stałych (DPF) i/lub katalizatory utleniające do silników wysokoprężnych (DOCs).
Dlaczego wybrać oleje MOL DYNAMIC do samochodów ciężarowych?
Zastosowania MOL Dynamic Global Diesel VL 15W-40 LA
Samochody dostawcze wyposażone w sterowanie EGR, system SCR oraz filtra cząstek stałych (DPF) i/lub utleniający reaktor katalityczny (DOC)
Silniki samochodów dostawczych pracujące na paliwie o niskiej lub bardzo niskiej zawartości siarki
Samochody dostawcze z konwencjonalnymi silnikami z naturalnym napowietrzeniem lub z turbodoładowaniem
Silniki do autobusów krótko- i dalekobieżnych oraz do samochodów dostawczych
Silniki diesla pociągów i statków pracujące w niskich prędkościach i wysokich obciążeniach
Silniki w maszynach górniczych, budowlanych i rolniczych oraz sprzęcie wykorzystywanym do transportu materiałów
Cechy produktów - Korzyści
Niska zawartość popiołu
Gwarantuje długi okres eksploatacji urządzeń do oczyszczania spalin
Niskie zużycie oleju
Rzadsze uzupełnianie, zapewniające ekonomiczną obsługę
Doskonała neutralizacja sadzy
Ochrona przed złogami sadzy i polerowanie otworu
Doskonała odporność na ścinanie
Zachowuje korzystne właściwości na długi okres nawet pod dużym załadowaniem i obciążeniem
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna
Idealna ochrona przed tworzeniem i osadzaniem się osadu
Wysoki poziom rezerwy zasad
Trwała neutralizacja kwasów, zapewniająca długi okres między wymianami oleju
Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia
ACEA E9
ACEA E7
API CJ-4
API CK-4
API CI-4 Plus
API CI-4
API SN
Ford WSS-M2C171-F1
MAN M 3275
MAN M 3575
Volvo VDS-3
Volvo VDS-4
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
Renault RLD-4
MTU Type 2.1
Caterpillar ECF-3
Detroit Diesel DFS 93K222
Deutz DQC III-10LA
Właściwości typowe
Gęstość w 15 °C [g/cm3] 0,870
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] 105,3
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] 14,15
Wskaźnik Lepkości 135
Temperatura płynięcia [°C] -45
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] 232
Liczba zasadowa [mg KOH/g] 9,9