Przyjazny dla środowiska, syntetyczny olej do silników Diesla w najnowocześniejszych pojazdach.
Dłuższy okres między wymianami oleju. W szczególności polecany do najnowocześniejszych samochodów dostawczych o średnich i wysokich parametrach użytkowych.
Najwyższej jakości syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu spełniający najwyższe aktualnie obowiązujące specyfikacje międzynarodowe i specyfikacje producentów pojazdów, w tym najsurowsze specyfikacje dotyczące parametrów użytkowych olejów silnikowych API CK-4 US (wprowadzone w 2016 r.). Olej jest odpowiedni do bardzo długich okresów pomiędzy wymianami oleju. Jest on w szczególności polecany do najnowocześniejszych samochodów dostawczych o średnich i wysokich parametrach użytkowych.
Zastosowania
Samochody dostawcze wyposażone w sterowanie EGR, system SCR oraz filtra cząstek stałych (DPF) i/lub utleniający reaktor katalityczny (DOC)
Silniki samochodów dostawczych pracujące na paliwie o niskiej lub bardzo niskiej zawartości siarki
Samochody dostawcze z konwencjonalnymi silnikami z naturalnym napowietrzeniem lub z turbodoładowaniem
Silniki do autobusów krótko- i dalekobieżnych oraz do samochodów dostawczych
Silniki w maszynach górniczych, budowlanych i rolniczych
Silniki diesla pociągów i statków pracujące w niskich prędkościach i wysokich obciążeniach
Cechy produktów - Korzyści
Niska zawartość popiołu
Gwarantuje długi okres eksploatacji urządzeń do oczyszczania spalin
Niezwykle długi okres eksploatacji oleju
Możliwość obniżenia częstotliwości występowania przestojów, kosztów operacyjnych i oddziaływania na środowisko
Receptura umożlwiająca oszczędzanie paliwa
Zastosowanie produktu umożliwia zmniejszenie kosztów operacyjnych i emisji szkodliwych substancji.
Niska lotność
Zmniejsza zużycie oleju silnikowego i emisję szkodliwych substancji.
Najwyższe właściwości płynięcia na zimno
Zapewnia łatwe uruchomienie, nawet w ekstremalnych mrozach aż do końca okresu eksploatacji.
Doskonała neutralizacja sadzy
Ochrona przed złogami sadzy i polerowanie otworu
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna
Zmniejsza powstawanie osadu w niskich temperaturach i osadów w wysokich temperaturach.
Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia
DTFR 15C110 (ex MB 228.51)
Volvo VDS-4.5
Renault RLD-3
MACK EO-S-4.5
ACEA E9
ACEA E11
ACEA E7
ACEA E6
ACEA E8
API CK-4
MAN M 3677
MAN M 3777
Scania LDF-4
DAF
Caterpillar ECF-3
DDC 93K222
Deutz DQC IV-18LA
Właściwości / Parametry oleju
Gęstość w 15 °C [g/cm3] 0,858
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] 70,8
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] 11,7
Temperatura płynięcia [°C] -39
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] 230