Idealny olej silnikowy do mieszanych flot pojazdów
Częściowo syntetyczny olej silnikowy do silników benzynowych i do silników Diesla nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych. W szczególności polecany do mieszanych flot pojazdów i do samochodów dostawczych bez kategorii Euro III i filtrów cząstek stałych w kategoriach ochrony środowiska Euro IV i Euro V.
Zastosowania MOL Dynamic Transit 10W-40
Samochody dostawcze i osobowe z konwencjonalnymi silnikami benzynowymi lub diesla z naturalnym napowietrzeniem lub z turbodoładowaniem
Mieszana flota pojazdów
Samochody dostawcze i autobusy wyposażone w systemy EGR i SCR
Silniki do autobusów krótko- i dalekobieżnych oraz do samochodów dostawczych
Silniki w maszynach górniczych, budowlanych i rolniczych oraz sprzęcie wykorzystywanym do transportu materiałów
Silniki diesla pociągów i statków pracujące w niskich prędkościach i wysokich obciążeniach
Cechy produktów - Korzyści
Najwyższe właściwości płynięcia na zimno
Zapewnia łatwe uruchomienie, nawet w ekstremalnych mrozach aż do końca okresu eksploatacji.
Niezwykle długi okres eksploatacji oleju
Możliwość obniżenia częstotliwości występowania przestojów, kosztów operacyjnych i oddziaływania na środowisko
Uniwersalny
Szeroka gama zastosowań umożliwia zmniejszenie liczy olejów
Wyjątkowa stabilność termiczna i oksydacyjna
Niweluje proces starzenia i powstawanie osadu, nawet w wysokiej temperaturze roboczej, zapewniając trwałość oleju i obniżając koszty konserwacji.
Doskonała odporność na ścinanie
Zachowuje korzystne właściwości na długi okres nawet pod dużym załadowaniem i obciążeniem
Wysoki poziom rezerwy zasad
Trwała neutralizacja kwasów, zapewniająca długi okres między wymianami oleju
Doskonała neutralizacja sadzy
Ochrona przed złogami sadzy i polerowanie otworu
Poziom parametrów użytkowych, dopuszczenia
API CI-4
API SL
DTFR 15B110 (ex MB 228.3)
Volvo VDS-3
Renault RLD-2
MTU Type 2
Mack EO-N
ACEA E7
Global DHD-1
MAN M 3275-1
Tatra TDS 30/12
MACK EO-M Plus
DDC 93K215
Deutz DQC III-10
Właściwości typowe
Gęstość w 15 °C [g/cm3] 0,872
Lepkość kinematyczna w 40 °C [mm2/s] 95,3
Lepkość kinamatyczna w 100 °C [mm2/s] 14,2
Wskaźnik Lepkości 153
Temperatura płynięcia [°C] -39
Temperatura zapłonu (Cleveland) [°C] 230
Liczba zasadowa [mg KOH/g] 10,1